Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor alle Kangal, Stafford en pitbull liefhebbers
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 baba corc (corc lijn)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptyma jun 21, 2010 4:50 pm

naar mijn mening 1 van de beste kangal lijn zelf ook in mijn bezit corc lijn.

hier foto van baba corc beroemste kangal ooit in turkije

baba corc (corc lijn) 2dm73fnkh7

opvolger en in stand houden van de corc lijn europees bekende hond..kleinzoon van baba corc
powerdogs Hollandadan Buyuk Tyson

baba corc (corc lijn) Powerdogstyson
baba corc (corc lijn) Tysonu

producer van zeer goede corc lijn honden kleinzoon van baba corc
powerdogs hollandadan T.jr
baba corc (corc lijn) Foto-GYUINU4V
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
Buyuk




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 07-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptyzo maa 06, 2011 8:34 am

baba corc (corc lijn) Img0367z

Hier nog 1.
En naar mijn mening 1 van de enige die heeeel erg lijkt op Corc qua uiterlijk en vlekken.
Borstkas en poot is ook wit van onze Toros.
Terug naar boven Ga naar beneden
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptydi maa 08, 2011 4:34 am

Ik zelf vind toros niet veel op corc lijken alleen de vlek maar dat wilt niet veel zeggen de bouw van toros vind ik helemaal niet op corc lijken heb je ooit corc in beweging gezien wat voor lichaam hij had hij was super breed en dik hij kon zich niet zo soepel bewegen of hij had geen genoeg conduite want een dunne hond die soepel beweegte maakte corc bijna af maar corc had hem daarna goed bij zijn grazen genomen en was het afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptydi maa 08, 2011 2:52 pm

er zijn niet veel honden die nakomeling zijn wi op baba corc lijke.tyson lijkt veel op baba corc alleen isveel sneller veel atlticher met de kracht van corc.torosijktniet op corc wel op een hond die ook corc heet in turkije en is half corc lijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptydi maa 08, 2011 3:10 pm

de kop van tyson lijkt heel veel op corc maar idd de lichaam en de snelheid niet maar karakter hoef ik niks te zeggen alle 2 even seiko Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Buyuk




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 07-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptydi maa 08, 2011 5:15 pm

Ik ken Tahir amca heel goed. Mr ma komt uit de buurt waar Corc woonde. Ulukisla/Aksaray. Tahir vond Toros wel op Corc lyken en vooral de manier dat Toros boos word op andere honden. Ook het gehuil etc. Tahir amca heeft veel problemen gehad daarom doet hy niks meer met hondengevechten enz. Door Corc had een man zijn vrouw doodgeschoten. Kweet biet meer waarom maar was wel door zijn hond. Hy is niet meer 100% door veel problemen enz. Veel doden nadat zn vrouw werd vermoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptywo maa 09, 2011 12:34 am

ik hoorde dat hij zelf ook vast zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Buyuk




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 07-07-10

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptywo maa 09, 2011 9:34 am

Jah idd hy zat vast. Hy is nu vry maar lijdt een miserabele leven omdat zijn vrouw is vermoord. Zyn neefje heeft de dader vermoord, de vermoordde dader's oom/kennis heeft weer dat neefje vermoord en toen werd het bloedwraak (kan davasi). Ik ga in de zomervakantie weer naar Tahir amca om Toros eens in het echt te laten zien. Hy is erg benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Emptydi jul 05, 2011 5:36 am

corc line is ook de beste line naar mijn mening dan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





baba corc (corc lijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: baba corc (corc lijn)   baba corc (corc lijn) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
baba corc (corc lijn)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» elbistanli boz (boz lijn)
» panter-hektor (panter lijn)
» king balak (balak lijn)
» guduk (guduk lijn)
» panzer (panzer lijn)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Powerdogs-Kennels :: Bloedlijnen-
Ga naar: