Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor alle Kangal, Stafford en pitbull liefhebbers
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wandeling!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Buyuk




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 07-07-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Wandeling!   Wandeling! Emptyzo maa 06, 2011 8:08 am

Nou... Nu we deze site weer levendig willen maken kom ik met een voorstel.
Laten we een KANGAL wandeling organiseren. Maar dan niet alleen voor de members van deze site, maar ook een advertentie plaatsen op marktplaats. Een wandeling die we dan zo moeten plannen dat het gunstig is voor iedereen en dat dan ook veel mensen zullen komen. Ik kom zelf uit Drenthe/Groningen. Hier heb je heeeeel veel bos en heeeeeel veel plekken om los met je hond te lopen of gewoon uit te laten. Maar ik weet dat niemand uit Rotterdam 250 km wil rijden om naar een boerengat te komen Razz
Iemand een suggestie? In de buurt van Utrecht lijkt mij het beste want dat is weer midden Nederland en is gunstig qua ligging voor iedereen. Muilkorf verplicht voor honden die niet met andere honden kan opschieten. Is opzich ook gelijk een mooie training voor honden met problemen met andere honden. Is mooi om gelijk in een roedel te wandelen. Maar laten we het dan wel op een bepaald aantal mensen houden. Ik zou zeggen 25-40 mensen is zat. Anders krijgen we gezeur. Volgende wandeling word dan wel groter mits geslaagd. Wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyzo maa 06, 2011 12:42 pm

Buyuk schreef:
Nou... Nu we deze site weer levendig willen maken kom ik met een voorstel.
Laten we een KANGAL wandeling organiseren. Maar dan niet alleen voor de members van deze site, maar ook een advertentie plaatsen op marktplaats. Een wandeling die we dan zo moeten plannen dat het gunstig is voor iedereen en dat dan ook veel mensen zullen komen. Ik kom zelf uit Drenthe/Groningen. Hier heb je heeeeel veel bos en heeeeeel veel plekken om los met je hond te lopen of gewoon uit te laten. Maar ik weet dat niemand uit Rotterdam 250 km wil rijden om naar een boerengat te komen Razz
Iemand een suggestie? In de buurt van Utrecht lijkt mij het beste want dat is weer midden Nederland en is gunstig qua ligging voor iedereen. Muilkorf verplicht voor honden die niet met andere honden kan opschieten. Is opzich ook gelijk een mooie training voor honden met problemen met andere honden. Is mooi om gelijk in een roedel te wandelen. Maar laten we het dan wel op een bepaald aantal mensen houden. Ik zou zeggen 25-40 mensen is zat. Anders krijgen we gezeur. Volgende wandeling word dan wel groter mits geslaagd. Wat denken jullie?

een mooi voorstel alleen ik denk dat als we weer een wandeling organiseren dat we dit in de zomer zullen doen.
wij hebben vorig jaar een kangal wandeling georganiseert met leden en geen leden er was een mooi opkomst alleen het weer was zo bagger slecht we waren allemaal zeik nat we konden het niet afzeggen de wandeling omdat we pas te laat wisten dat het zou gaan regenen.
we hebben dit toen vlak bij dordrecht gehouden de route klopte toen voor geen meter met wat ons uitgelegt was etc.
met wandelingen met kangals moeten we verder kijken dan een mooi plekje zoals het loop gedeelte wat voor onder grond.
is het een los loop gebied of niet. etc...etc..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyzo maa 06, 2011 3:11 pm

zal weer eens leuk zijn.maar wij zijn zomer enrom hard aan het trainen.en hebbe dan medere wedstrijden evenementen en shows in zowel belgie als nederland.dus het zal dan eind van de zomer moetten als ik er ook bij moet zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyzo maa 06, 2011 11:08 pm

Admin schreef:
zal weer eens leuk zijn.maar wij zijn zomer enrom hard aan het trainen.en hebbe dan medere wedstrijden evenementen en shows in zowel belgie als nederland.dus het zal dan eind van de zomer moetten als ik er ook bij moet zijn
jij moet er inderdaad ook bij zijn Very Happy
we zullen het wel eens gaan bespreken van hoe of wat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Knut

Knut


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 25-02-11

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyma maa 07, 2011 11:41 am

Ik ben voor!
Wanneer maakt mij eigenlijk niet uit en waar ook niet.
Rijden moeten we toch.

Dan zie tenminste wel kangals, nu kom ik ze echt nooit tegen, waar ik ook heen ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Buyuk




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 07-07-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyma maa 07, 2011 12:13 pm

Zeg maar waar en wanneer Admin. Als jy het wilt regelen zeg het maar. Als je het my wilt laten regelen doe ik het ook graag namens Power Dog. Maak ik een soort flyer en zet ik het ook op MP byv. Zal wel weer naamsbekendheid worden en de forum drukker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyma maa 07, 2011 3:23 pm

zodra alle evenementen wedstrijden en show bekend zijn.kan ik een datum zeggen en plaats en tijd.jullie mogen best het veder regelen ankel zal ik kijken waneer we kunnen.en ook moet het redeijk weer zijn voor de kangals dus niet te warm niet te koud hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptyma maa 07, 2011 11:31 pm

ik denk dat het beste is om inderdaad gewoon even af te wachten met die shows en evelementen enzo zodat we weten wanneer jij ook kan want zonder anneke voor mij geen wandeling want dan zal ik ook niet aanwezig zijn.
het is met elkaar of niet.
ik moet ook even kijken ivm shows en bevallingen hier.
als ik het een beetje optijd weet kan ik bepaalde verparingen eerder of later doen.
wil graag in de buurt zijn mocht er 1 moeten bevallen zodat als het nodig is dat ik kan inspringen.
het moet geen uren rijden zijn ivm zalim hij kan wel in de auto etc alleen als het te lang duurt kan dit wel een probleem worden.
hij durft eindelijk weer in de auto en wil het niet te lang forseren voordat ik weer opnieuw kan beginnen.
het weer moet op goede temp zijn niet te koud niet te warm.
dus liever geen dikke jassen weer want dan zullen mensen niet snel komen.
ik ga snel toch weer ff bij rotterdam langs en dan hebben anneke en ik meteen de kans om dit op tafel te gooien.
en dit dan met jullie te bespreken.
de wandeling zal ook in een weekend gehouden worden zodat mensen met hun werk etc er geen hinder van zullen bevinden.
locatie's kunnen door leden als surgestie gegeven worden zodat we dit kunnen bespreken.
let op met de ondergrond, geen losloop gebied (niet alle honden kunnen met andere honden), makkelijk met openbaar vervoer te bereiken zijn voor de mensen die met de bus en trein moeten komen.

onze eerdere wandeling is super goed gegaan door bepaalde regels zoals de honden die niet met andere kunnen achteraan te laten lopen etc.
alle honden konden gewoon mee zonder muilkorf zolang je niet elkaar gaat opzoeken als je weet dat jou hond kan reageren.
deze regel zal nu ook weer van pas komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 1:43 am

Waarschijnlijk gaan wij deze zomer niet mee met de wandeling omdat ik een eigen zaak heb moet ik deze zomer op de zaak blijven mijn neef gaat op vakantie ik ben vorig jaar geweest dus nu is hij aan de beurt, maar misschien als ik iets kan regelen kom ik wel beetje aslan showen en praten met de kangal liefhebbers is ook wel chill Razz praten zal wel via een afstand moeten denk ik maar goed hahahaha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 2:41 am

SCARFACE schreef:
Waarschijnlijk gaan wij deze zomer niet mee met de wandeling omdat ik een eigen zaak heb moet ik deze zomer op de zaak blijven mijn neef gaat op vakantie ik ben vorig jaar geweest dus nu is hij aan de beurt, maar misschien als ik iets kan regelen kom ik wel beetje aslan showen en praten met de kangal liefhebbers is ook wel chill Razz praten zal wel via een afstand moeten denk ik maar goed hahahaha Very Happy
vorig jaar was aslan goed onder de indruk dat het super goed ging misschien dit jaar weer.
het zal denk niet in de vakantie zelf vallen ugur dus kan je wel gewoon komen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 4:25 am

ja mijn aslan is ook heel sociaal Razz
serieus ik stond er ook van te kijken mijn aslan die lief probeerde te doen :p
alleen een x ging het mis met baron anneke zegt aslan gaat aanvallen kijk die ogen zelfde als papa ik zo nee hij licht zo lekker en baron is pup dus zal hij niks doen en nog niet heens 1 min later viel aslan baron aan hahahaa Very Happy zalim deed hij niks en hunkar ook niet daarna ging die ff met sultan spelen iedereen stond er ook van te kijken iedereen dacht sultan gaat aanvallen hahahaha Very Happy misschien dacht zij oow is een van die t,jr Razz hahaha hij deed alleen niks tegen tyson en lisa hij liep ook niet terug staart was wel gekruld maar viel niet aan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 4:37 am

kan je zelf zien hoe braaf aslan kan wezen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 7:07 am

Ja we zien nog wel hoe en wat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 2:49 pm

idd wij bespreken het.zowie zo als tyson en lisa mee gaan zorg ik voor de veligheid dat zei achteraan lopen datlijkt mijn het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Emptydi maa 08, 2011 11:21 pm

Admin schreef:
idd wij bespreken het.zowie zo als tyson en lisa mee gaan zorg ik voor de veligheid dat zei achteraan lopen datlijkt mijn het beste.
dat zo ie zo dat ging de vorige keer perfect
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Gesponsorde inhoud





Wandeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling!   Wandeling! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wandeling!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Powerdogs-Kennels :: Wandelingen-
Ga naar: