Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Powerdogs-Kennels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor alle Kangal, Stafford en pitbull liefhebbers
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vermoedelijke zwangerschap Sultan..

Ga naar beneden 
+2
maris
Alphan
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptywo maa 02, 2011 7:10 am

Dames en Heren,

hierbij wil ik even aangeven dat ik vermoed dat Sultan zwanger is,
ze was laatst loops, Hunkar liep dag en nacht achter haar kont aan, en nu komt ze haar hok niet uit, ze eet abnormaal veel, ze is heel agressief geworden tegen Hunkar, laat hem niet eens in haar buurt komen, ze heeft wat opgezwolle tepels, en is aan de zijkanten wat dikker geworden, dus vandaar mijn vermoeden, ik wou het even met jullie delen. en als ze zwanger is wil ik heel graag dat haar Oma en Opa Anneke en Mustafa mij heel wat gaan helpen met die etterbakken. dus wie weet word onze legende T-JR OPA..
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 04, 2011 2:06 am

PUPPPPPPYYYYYYY"SSSSSS
zal erg leuk zijn als sultan drachtig is.
hoelang is het geleden dat ze loops was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 04, 2011 9:38 am

Hoi Maris,

zo blij ben ik ook weer niet, Smile
de klachten van de buren zijn nu na een paar maanden al wat minder geworden en nu komen de puppys,

ja hoe lang is het geleden, denk nu een week of 4-5 ? weet het al eerlijk gezegd niet meer, ik leef 2 dagen in 1 in verband met dubbele diensten dus ik volg het eerlijk gezegd niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 04, 2011 12:28 pm

het is jammer.maar ik zal helpen waar ik kan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 04, 2011 3:52 pm

wat is jammer An, en ik heb zeker je hulp nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 04, 2011 11:20 pm

buren daar weet ik alles vanaf haha. gelukkig tegenwoordig zijn ze blij met su en zalim maar dat is in het verleden anders geweest een eind voor zalim geboren was
misschien dat je iets met iemand kan regelen als de pups geboren zijn heb ik toen ook gedaan zoals je weet.
als het zo is is het zo en valt er nog weinig terug te draaien naar 4-5 weken.
gewoon even in de gaten houden of ze langzaam wat dikker wordt enzo.

lees dit ook even door misschien heb je wat aan.
https://powerdogs-kennels.actieforum.com/t10-fokken-met-de-kangal

je weet ik heb 2 kangal nestjes gehad.
ik vindt het een unieke ervaring.
als je vragen hebt mag je mij ook altijd bellen mailen of wat dan ook.
1 tip ga nu al zoeken naar toekomstige eigenaren als ze drachtig is zal ze eind maart/begin april bevallen en mogen de pups in juni weg en dan zit je al met de vakantietijd die er bijna aankomt dit had ik ook met het 1e nestje en dan is het moeilijk want veel liefhebbers zijn van turkse afkomst en de meeste zullen dan op vakantie zijn naar turkije.
su had 2 hele grote nesten dus probeer een stuk of 12 eigenaren te vinden.
laat haar evt scannen bij de DA zodat je zekerheid hebt en dat je al kan zoeken mocht dit zo wezen.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyzo maa 06, 2011 3:07 pm

ga ik niet via forum doen alphan.maahad toch liefereen ander teef voo hunkar gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyza maa 12, 2011 2:33 am

Hoi An, je hebt gelijk ik had ook een liever een ander teef voor Hunkar, maar ze liggen samen in de tuin, en ik ben meerendeels aan het werk, en je kan er niet contineu bij zijn. maar we wachten het wel even af. en ik begrijp heel goed wat je wil zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Knut

Knut


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 25-02-11

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyza maa 12, 2011 10:57 am

En.. weet je al iets meer?
Of ze daadwerkelijk drachtig is?

Ik zal heel nieuwsgierig zijn en niet kunnen wachten om het zeker te zijn en alles
goed voor te bereiden.
Maar zo ben ik sowieso met alles, wil graag alles in de hand hebben en niet voor verrassing staan Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyza maa 12, 2011 11:00 am

Alphan schreef:
Hoi An, je hebt gelijk ik had ook een liever een ander teef voor Hunkar, maar ze liggen samen in de tuin, en ik ben meerendeels aan het werk, en je kan er niet contineu bij zijn. maar we wachten het wel even af. en ik begrijp heel goed wat je wil zeggen Wink

hopelijk is ze niet zwanger.miss een optieom haar te laten sterilisere dan/zodat in e tokomst geen pups zo maar zouden komen?jij wee alphan hunkar is 1 vandeweinig perfeckt mooie kangals.hij is knap en eligant zo maar een teef isniet geschikt voor hem.kwaliteid boven kwaliteid. T.jr en su hebbe super pups gemaakt waar ik enorm trots op ben.en waarva de eigenaaren niet beter gekunt als jullie.jullie weten de waarde van deze honden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyza maa 12, 2011 10:57 pm

Admin schreef:
Alphan schreef:
Hoi An, je hebt gelijk ik had ook een liever een ander teef voor Hunkar, maar ze liggen samen in de tuin, en ik ben meerendeels aan het werk, en je kan er niet contineu bij zijn. maar we wachten het wel even af. en ik begrijp heel goed wat je wil zeggen Wink

hopelijk is ze niet zwanger.miss een optieom haar te laten sterilisere dan/zodat in e tokomst geen pups zo maar zouden komen?jij wee alphan hunkar is 1 vandeweinig perfeckt mooie kangals.hij is knap en eligant zo maar een teef isniet geschikt voor hem.kwaliteid boven kwaliteid. T.jr en su hebbe super pups gemaakt waar ik enorm trots op ben.en waarva de eigenaaren niet beter gekunt als jullie.jullie weten de waarde van deze honden.

sterliceren zou evt een optie zijn inderdaad om in de toekomst problemen te voorkomen.
ik heb su vorig jaar mei laten sterliceren omdat ik 2 nestje meer dan genoeg vondt.
en ik wou dat zalim zijn bellen ging behouden.
en dan is het of het 1 of het ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyzo maa 13, 2011 6:20 pm

@ An,

ik ben haast wel zeker dat ze zwanger is, als ik binnenkort tijd heb ga ik een echo laten maken,
ze komt haar hok niet uit, ze eet niets, ze drinkt alleen heel veel water, maar als dit voorbij is laat ik haar zeker steriliseren, ik wil niet dat dit herhaald word. . ja over de kwaliteit van de pups van T-JR en SU valt er sowiezo niet te discuseren, dat zijn zeker de beste pups die je kan vinden. we wachten het maar even af.

@Knut

zoals ik al zei, ik ben haast zeker dat ze zwanger is, maar ik laat sowiezo binnenkort een echo maken en dan laat ik het jullie wel weten.

Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyma maa 14, 2011 1:53 am

houd ons op de hoogte.
je moet haar eet gedrag wel even in de gaten houden.
ze moet wel gewoon eten.
helemaal op het laatst zou ze minder kunnen gaan eten maar is toch per hond verschillend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyma maa 14, 2011 5:55 am

Hoi maris,
Ze at de laatste tijden echt niets meer, en vanochtend toen ik wakker werd had ze een zware bloeding achter de rug, ik heb Mustafa gebeld, en hij zei dat ze vandaag of morgen zou bevallen, maar ze komen sowieso even kijken vanmiddag. Ik hou jullie op de hoogte, en als er echt puppies zijn, zijn het er maar een paar denk ik, want haar buik is niet echt dik. Ik hou jullie op de hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyma maa 14, 2011 3:09 pm

zeis zwanger en gaat snel bevallen.als alphan belt zal ik proberen bij de bevalling te zjn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyma maa 14, 2011 5:36 pm

van ene kant jammer maar toch hoop ik dat alles goed gaat dus onze aslan wordt nu oom Very Happy grootste amca Very Happy als de pups van hunkar op wereld zijn en over een jaar of 2 ook gaan dekken gaat aslan dus op koffie en vragen of ze hun dochter aan de waren echte geven hahahahhaa :d opa is er niet meer dus ja na opa is aslan Very Happy hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptydi maa 15, 2011 12:57 am

Alphan schreef:
Hoi maris,
Ze at de laatste tijden echt niets meer, en vanochtend toen ik wakker werd had ze een zware bloeding achter de rug, ik heb Mustafa gebeld, en hij zei dat ze vandaag of morgen zou bevallen, maar ze komen sowieso even kijken vanmiddag. Ik hou jullie op de hoogte, en als er echt puppies zijn, zijn het er maar een paar denk ik, want haar buik is niet echt dik. Ik hou jullie op de hoogte.
hopen dat alles goed gaat tijdens de bevalling.
ik ben binnen kort in rotterdam bij an en als er dan pups zijn dan kom ik wel even kijken Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Admin
Admin



Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-06-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptywo maa 16, 2011 3:09 pm

mensen ik moet een trieste mededeling doen.sultan was idd zwanger maar pupszijn al overeden in haar buik.waardoor zei een ernstigebaarmoeder ontstekig had.zei is gekleik geopereerd en alles verwijderd baarmoederook.succses alphan!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://powerdogs-kennels.actieforum.com
Knut

Knut


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 25-02-11

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptydo maa 17, 2011 6:45 am

Dat is triest zeg!
Ik hoop dat je hond straks weer gauw de oude, en geen narigheid er verder aan overhoud.

Veel sterkte!

Gr,
Nancy
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 18, 2011 12:54 am

pff veel sterkte hoop dat sultan heel snel weer de oude is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 18, 2011 10:41 am

hoi dames en heren, ik dacht dat An het al geplaatst had maar zie dat het toch niet zo is, dus krijgen jullie het van mij te horen,

Anneke en Mustafa waren langsgeweest om te kijken of ze zwanger was, en ze was zwanger, ze had haar vruchtwater al laten lopen en bloedde veel wat niet normaal was, dus volgens Anneke zou Sultan binnen een dag bevallen, als het in de nacht zou gebeuren kon ik ze wakker bellen waar ik ze ook zwaar dankbaar voor ben. maar ja, de volgende ochtend was ze nog niet bevallen, dus belde ik Anneke weer op om het door te geven. na telefonisch contact heb ik het advies gekregen dat ik haar met spoed naar de dierenarts zou moeten brengen, wat ik ook heb gedaan, Anneke en Mustafa waren ook gekomen. lang verhaal kort gemaakt, bleek dat de puppies al een week of 2 al dood waren in de buik van Sultan en dat ze al aan het rotten waren, en dat ze met spoed geopereerd moest worden, wat ze ook gelijk hebben gedaan, ze is een nacht gebleven en nu gaat het gelukkig stukken beter met haar, ze krijgt nu pijnstillers en antibiotica, maar gaat gelukkig de goede kant uit, de dokter zij ook dat ze haar hebben uitgelaten en dat ze heel vel was tegen andere honden, en dat dat een goed teken was in de zin van haar herstel. dus dit wou ik ook even kwijt, er komen geen puppies en zullen ook nooit meer komen van Sultan
Terug naar boven Ga naar beneden
SCARFACE




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 02-07-10

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 18, 2011 7:06 pm

Sterkte Alles komt goed en Aslan wordt andere x wel oom Razz
trouwens hunkar zou ook pas geleden oom worden maar is niet gelukt aslan en de teef maken steeds ruzie en de teef geeft niet op aslan ook niet dus ging beetje de slechte kant op :d is de klein dochter van panter uit Duitsland of klein dochter van piton ik weet niet meer een van die 2 was het doet er ook niet toe eigenlijk de teef was gewoon kei mooi heeft alle eigenschappen die ik zelf zoek van een kangal de teef is zelf ook in Duitsland bij een kennis van ons ze is in iedergeval 1,5 jaar jong is ook een beetje te vroeg eigenlijk dus de volgende loopsheid gaan wij nog een x proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyvr maa 18, 2011 7:30 pm

dank jullie wel, ik zie nu pas dat An toch eerder als mij had doorgegeven. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
maris
Admin
maris


Aantal berichten : 304
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyza maa 19, 2011 1:08 am

het is een goed teken dat sultan weer vel reageerd op andere honden.
jullie hebben allemaal juist gehandeld had je langer gewacht dan was sultan er misschien niet meer geweest.
ik heb enkele dagen een cavia gehad die had ook dode jongen en verloor ook bloed etc en is eraan overleden dan gaat het met een cavia een stuk sneller allemaal dan met een grote hond.
maar jullie hebben op de juiste moment gehandeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nudusoriundus.tk
Alphan

Alphan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 03-07-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : rotterdam

Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Emptyzo maa 20, 2011 4:31 pm

ja dat zei de arts ook Maris, is goed dat ze vel reageerd,
zo konden ze zien dat ze genezende was, maar ik zei tegen de DA dat ze ook vel reageerde toen we op de dierenambulance wachtte op weg naar de DA. er is gewoon een teekje bij haar los, maar nu gaat het steeds de betere kant uit, ze krijgt pijnstiller en antibiotica en ze eet nu ook gewoon goed, de 25e worden ook haar hechtingen verwijderd en dan hoop ik dat ze weer de oude word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vermoedelijke zwangerschap Sultan..   Vermoedelijke zwangerschap Sultan.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vermoedelijke zwangerschap Sultan..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kangal Sultan en Hunkar..
» nieuwe foto'' s Hunkar en Sultan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Powerdogs-Kennels :: Puppy hoekje-
Ga naar: